Servicepunt van Kennisnet
Op het Servicepunt van Kennisnet is allerlei nuttige informatie te vinden over bijvoorbeeld de infrastructuur. Storingen worden hier ook altijd gemeld, zodat je eerst hier even kunt kijken voor je gaat bellen. Ook de onderhoudswerkzaamheden in de verschillende regio's staan er, zodat je weet wanneer je problemen kunt verwachten.
Er is ook een aardig overzicht van het aantal klachten en er staat ook een procedure voor het afhandelen van een klacht. Maar wist je dat je onder bepaalde voorwaarden ook geld terug kunt vorderen bij een storing. Ik citeer: Indien de aansluiting en/of de internet dienstverlening binnen het voor uw sector geldende support window (BVE en LNV 07.00 ? 23:00 uur en VO en PO van 07.00 tot 17:00 uur op werkdagen) meer dan 4 uur in een maand niet beschikbaar was, heeft u recht op restitutie van een evenredig deel van het tarief over deze periode. Hiernaast kan een school nl.tree aansprakelijk stellen voor geleden schade als een gevolg van het niet-nakomen van de verplichtingen uit de gebruikersovereenkomst door nl.tree. In artikel 9 van de gebruikersovereenkomst is de aansprakelijkheid uitgewerkt.