Op vrijdag 18 maart a.s. stond de zesde gebruikersdag Informatica gepland bij NedCar in Born. Maar Edu'Actief is door NedCar gebeld met het bericht dat de directie besloten heeft dat er op een aantal vrijdagen, waaronder 18 maart, geen productie gedraaid wordt. Dat betekent dat er niets te zien is bij NedCar. Nedcar heeft dan ook de rondleiding afgezegd. Op vrijdag 18 maart kan de gebruikersdag dus niet doorgaan. Daarom hebben ze direct gezocht naar een nieuwe optie en ze zijn uitgekomen op dinsdag 15 maart a.s. Het programma blijft hetzelfde; er zijn workshops en er is een rondleiding bij NedCar. Ze vinden het heel vervelend dat het zo gelopen is en bieden hun excuses aan. Hopelijk zijn jullie op 15 maart in de gelegenheid om naar de gebruikersdag te komen. Fax even bijgaand bericht naar Edu'Actief, zodat ze weten of je wel of niet aanwezig zult zijn. Voor vragen over de gebruikersbijeenkomst of over de methode Informatica moet je bij Judith ten Brummelhuis of Kristel Heiner zijn op telefoonnummer 0522-235235 of via e-mail informatica@edu-actief.nl. Alle informatie over de gebruikersdag vind je achter het PDF-icoon. Mooi nieuw logo hebben ze trouwens!
Reacties
Jan Visser
Geplaatst op 16 februari 2005 21:17
Was het achteraf niet beter om de datum te handhaven maar de locatie te verplaatsen? Een tweede punt wat ik even kwijt wil is dat het misschien voor volgend schooljaar handiger is om informatica bijeenkomsten zoals deze meer te spreiden over het jaar. Nu vallen Nijmegen-Born-Eindhoven (CODI Eindsymposium) bijna allemaal in dezelfde periode. Niettemin zal ik zelf overal aanwezig zijn daar de relevantie ervan duidelijk is.
Ineke Heil
Geplaatst op 16 februari 2005 20:34
Hallo allemaal! Ik heb gemerkt dat er nogal wat bijeenkomsten voor jullie doelgroep georganiseerd worden. Allemaal even interessant, maar je kunt natuurlijk niet voor alles vrij van school vragen ... Jammer, want het CODI Eindsymposium is de gelegenheid om elkaar weer eens te ontmoeten en na te denken over de toekomst van het vak informatica in de tweede fase van het VO.